dijous, 20 de març del 2014

TUTORIAL COLLARET DE GANXET

No us passa que quan acabeu un projecte de ganxet, normalment, us queden restes de llana o cotó? Jo en el meu intent de reciclar i aprofitar vaig comprar unes caixes de l'Ikea per anar guardant aquells minis cabdells que sembla que estan destinats a morir de fàstic.
 
No os pasa que cuando acabáis algún proyecto de ganchillo, normalmente, os quedan restos de lana o algodón? Yo en mi intento de reciclar y aprovechar me compré unas cajas del Ikea para ir guardando aquellos mini ovillos que parece que están destinados a morir de asco.




Així que m'he decidit a fer un collaret que ja tenia fitxat al Pinterest i us deixo aquest senzill tutorial amb aires de primavera, perquè hi ha ganes de colors, flors, solet i de lluir el coll i els braços, fora l'abric!!!

Así que me he decidí a hacer un collar que tenia fichado del Pinterest y aquí os dejo este sencillo tutorial con aires de primavera, porque tenemos ganas de colores, flores, solecillo y de lucir el cuello y los brazos, fuera el abrigo!!




  
El material:

- cotó de diferents colors / algodón de distintos colores
- agulla de ganxet (en aquest cas del nº3) / aguja de ganchillo (en estes caso la del nº3)
- agulla de llana / aguja de lana
- fil cua de rata / hilo cola de rata
- peces d'abaloris i/o furnitures (per decorar i per tancar el collaret) / piezas de abalorios i/o furnituras (para decorar y cerrar el collar)



PAS A PAS:














Teixir 4 cadenetes i unirles amb un punt ras.
Tejer 4 cadenetas y unirlas con un punto raso.
















Iniciar la següent volta amb dos cadenetes i teixir 7 punts baixos.
Iniciar la siguiente vuleta con dos cadenetas y tejer 7 puntos bajos.










Seguir i teixir 4 punts baixos més, tancar amb un punt ras. Amagar amb una agulla de llana els fils.
Seguir y tejer 4 puntos bajos más, cerrar con un punto raso. Esconder con una aguja de lana los hilos.
















 Un cop hem teixit tots el cercles de ganxet els enfilarem al fil de cua de rata.
Una vez hemos tejido todos los circulos de ganchillo los enhebraremos en el hilo de cola de rata.
















Acabem de col·locar tots els cercles, els abaloris i les tanques. Collaret llest per lluir la més mona!!!
Terminamos de colocar todos los circulos, los abalorios y los cierres. Collar listo para lucir la mar de mona!!!!




 



Núria ^_^

7 comentaris:

  1. Preciós, Núria! I et queda molt bonic! Porta'l al sopar, que el veiem en directe!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa!!! Ai sí!! El soparillo en tinc moltes ganes i de veure les abelles cosides!! jijijijiji

      Elimina
  2. M'encanta!!!!! Aniré a buscar les peces que em falten i em poso en quant acabi el swapetines!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els swapetines t'estan quedan genials, estic enamorada de la llana que estàs utilitzan.. si t'animes amb el collaret veuràs que és super fàcil. Està bé combinar projectes llargs i d'altres més "lleuger"!!! ^_^

      Elimina
  3. És molt xulo, m'agrada molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies !!!!! Ara hauré de probar nous models i colors.. la primavera inspira!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips