dilluns, 27 de gener del 2014

BOTIGA ELABORA

Per fi puc escriure aquest post! Tenia moltes ganes de mostrar-vos més imatges i detalls de la bonica botiga Elabora Manresa, a on tinc la gran sort d'impartir tallers de ganxet des de fa un temps. 
L'espai és molt acollidor, replet de llanes, cotons, fils, robetes i molts accessoris per practicar qualsevol tipus de labor. A més a més, està ple de material per tots aquells que sigueu amants del scrap: cintes, whasi tapes,
troqueladores, segells, papers, tints.... És un no parar, us ho quedaríeu tot i us ho dic jo que sense practicar-ne m'ho enduria tot amb els ulls tapats.
Por fin puedo escribir este post! Tenia muchas ganas de mostraros más imágenes y detalles de la bonita tienda Elabora Manresa, donde tengo la gran suerte de impartir talleres de ganchillo desde hace un tiempo.
El espacio es muy acogedor, repleto de lanas, algodones, hilos, ropas y miles de accesorios para practicar cualquier labor. Además, está lleno de material para todos aquellos que seáis amantes del scrap: cintas, whasi tapes, troqueladoras, sellos, papeles, tintes... Es un no parar, os lo quedarías todos y os lo digo yo que sin practicarlo me lo llevaba todo con los ojos cerrados.











Però el més genial de tot és el caliu i el tracte amb el qual et reben mare i filla, propietàries de la botiga. Un somriure gran d'orella a orella i unes ganes encisadores d'ajudar-te en qualsevol dubte o projecte que tinguis en ment. Vaja com si estiguéssiu a casa!
Pero lo más genial de todo es el ambiente y el trato con el que te reciben madre e hija, propietarias de la tienda. Una sonrisa grande de oreja a oreja y unas ganas enormes de ayudarte en cualquier duda o proyecto que tengas en mente. Vaya es como estar en casa!









Jo personalment, estic enamorada de tota l'estanteria de les llanes,la majoria Katia,i cada cop que les miro el meu cap no deixa de pensar en els mils de coses que podria fer.
Yo personalmente, estoy enamorada de toda la estantería de las lanas, la mayoría Katia, y cada vez que las miro mi cabeza no deja de dar vueltas pensando en todo lo que podría hacer.





No dubteu en passar-hi !!!
No dudeis en pasar si teneis la ocasión!!!

Núria ^_^

7 comentaris:

  1. Uauuu Núria, prometo venir algun dia!!!!! quina passada per fi una botiga que no em queda massa lluny!!!! (uns 30Km). O sigui que m'ho anoto i un dia vindrem!!!!!!!
    Preciosa, felicita a les propietàries!!!!!

    Per cert tenen varietat de trapillo?

    Moltes gràcies!

    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa!!!!!!! Si la botiga és genial, quan entris t'enamoraràs! Que guay que et quedi més aprop, la veritat es que tot està tan centralitzat a Barna, que s'agraeix que s'obrin botiguetes com aquesta pel Bages.
      De trapillo, en tenen però no cap bestiesa! Per si t'interessa és de la marca Hooked, de la DMC.

      Si et passes, ja em diràs!!
      Una abraçada!
      Núria

      Elimina
  2. Mare meva, penso que ben aviat farem una excursioneta a Manresa, a més tenim una guerrillera que ara viu allà!!!! jijii!! És increible!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si!!! La botiga és genial!!! I a més una mica a les afores, super bé per aparcar!!!!! ^_^

      Elimina
  3. Apa quina sorpresa!!!! Arribo aquí a través de la Marta de Blüu i em trobo amb aquest blog tan maco i parlant d'una botiga de Manresa, que no coneixia i a la que hi puc anar a peu :-)!! Tota una descoberta, la botiga i el teu blog! A veure si a alguna hora puc anar a un dels teus tallers...De moment m'apunto al blog per estar al cas.
    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. El món és ben petit!!!!!! Quina gràcia que acabessis trobant que tens Elabora ben aprop a través del blog de la Marta de Bluü, estic enamorada d'aquell blog i de la seva dulsura!! ;P Em faria molt gràcia veure't algun dia per allà. Ja em diràs que tal quan t'hi passis!!!
      Una abraçada!
      Núria

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips