dilluns, 10 de febrer del 2014

BUFF DE GANXET

El cap de setmana passat aprofitant que feia un d'aquells dies de sofà i manta, vaig teixir aquest buff de ganxet.
Com ja sabeu tinc la famosa bossa d'aniversari, on encara queden alguns cabdells ben bonics. Sembla la butxaca màgica del Doraemon!! 








Així, que em vaig asseure al meu raconet, perquè a casa sense saber com tenim instaurat un espai particular en l'apreciat moble, i vaig teixir, amb la llana Azteca de la marca Katia, un buff de dues voltes.


El fin de semana pasado aprovechando que hacia uno de esos dias de sofá y manta, tejí este buff de ganchillo. 
Como ya sabéis tengo la famosa bolsa del aniversario donde aún quedan algunos ovillos bien lindos.Parece
Así que me senté en mi rincón, porque en casa sin saber como tenemos instaurado un espacio particular en el apreciado mueble,i tejí un buff de dos vueltas con la lana Azteca de la marca Katia.










 

El patró que he seguit és molt sencill, ja que tota l'estona es va repetint el mateix, una combinació de cadenetes i punts alts, ideal per aquelles persones que estigueu començant. Cal teixir una tira de cadenetes múltiple de tres tan llarga com desitgeu per la mida del buff, jo en aquest cas he utilitzat dos cabdells de 100gr i l'agulla del nº5. 

El patrón que he utilizado es muy senzillo, ya que todo el rato se va repitiendo lo mismo, una combinación de cadenetas y puntos altos, ideal para aquellas personas que estéis empezando. Para empezar hay que tejer una tira de cadenetas múltiple de tres tan larga como desees que sea tu buff, yo en este caso he utilizado dos ovillo de 100gr y una aguja del nº5.




Què us sembla?  A mi m'encanta i aquests dies no me'l puc deixar de posar!! Quan em faig una bufanda o una gorra nou aquests passa a ser la peça estrella desbancant a les anteriors! No us passa?

¿Qué os parece? A mi me encanta y estos días no puedo parar de ponermelo!! Cuando me hago una bufanda o un gorro nuevo este pasa a ser la pieza estrella desbancando a los anteriores! ¿No os pasa?


Núria ^_^

4 comentaris:

  1. Que cuello más bonito, tomo nota del patrón
    Y el árbol también es muy chulo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Pilar!! Ya verás cuando lo tejas que es muy, muy rápido y fácil!

      Elimina
  2. Uy qué bonito! Me apunto el patrón ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!!! Es facilisimo, si pruebas verás que se teje en un plis plas!!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips