dimarts, 18 de febrer del 2014

BOTIGA LA CANTATRICE


En el post d'avui us presento La Cantatrice, una botiga xulíssima plena de material DIY i on faig tallers de ganxet. Habitualment, publico a l'instagram projectes que hi porto a terme, però encara no havia tingut l'ocasió de fer-vos-en cinc cèntims.






En el post de hoy es presento La Cantatrice, una tienda preciosa llena de material DIY y donde hago talleres de ganchillo. Habitualmente, publico en instagram proyectos que llevo a cabo allí, pero aún no havía tenido la ocasión de hablaros de ella.





Tota història té un principi, i en aquest cas n'hi ha un de ben especial. Com us he comentat alguna vegada, farà casi 3 anys que visc de nou a Sabadell, però els últims 6 anys ho havia fet a Barcelona. Imagineu-vos el canvi, però per una enamorada del ganxet i el handmade, només hi havia inconvenients: hauré d'estar tot el dia baixant a Barcelona!, aquí no hi ha botigues on pugui comprar material craft!, si no hi ha trapillo!!, i ara que havia descobert la parada del mercat de la Sagrera!!... He de confessar que al principi em vaig desesperar i vaig recórrer totes les habituals merceries del centre.

I un dia que vaig anar a dinar a casa els meus pares, el meu germà em va dir: l'altre dia vaig conèixer a una noia que al tren feia anar un quadrat amb llana (o sigui un telar) i que obrirà una botiga! Taxan! Va ser com veure la llum!!

Recordo l'emoció quan vaig obrir la porta i vaig veure aquell racó deliciosament decorat i inundant de material. Sé que sona exagerat però quan tens tot el dia el cap ple d'idees no hi ha cosa que faci més ràbia que no trobar el que necessites fàcilment.

 

Toda historia tiene un principio, y en este caso existe una de bien especial. Como ya os he comentado en alguna ocasión, hará casi 3 años que vivo de nuevo en Sabadell, pero los últimos 6 lo havía hecho en Barcelona. Imaginaros, pues, el cambio, pero para una enamorada del ganchillo y el handmade, solo existían inconvenientes: ¡estaré todo el día hiendo a Barcelona!, ¡aquí no hay tiendas donde pueda comprar material craft!, ¡no encuentro trapillo!,¡y ahora que había descubierto la parada del mercado de la Sagrera!!!... Tengo que confesar que al principio me desesperé y recorrí todas la habituales mercerías del centro.
Y un día que fui a comer en casa de mis padres, mi hermano me dijo: el otro día conocí a una chica que en el tren utilizaba un cuadrado con lana (o sea un telar) y que abrirá una tienda! Taxan! Fué como ver la luz!
Recuerdo la emoción que tuve al abrir la puerta y al ver aquel rincón deliciosamente decorado y inundado de material. Sé que suena exagerado pero cuando tienes todo el día la cabeza de ideas no hay cosa que fastidie más que no encontrar el material que necesitas fácilmente.




La propietària d'aquesta bonica merceria moderna és l'Harmonie i en gran mesura la responsable, conjuntament amb altres espais i projectes, de fer créixer a l'escena vallesana tot el món handmade. A la botiga podreu trobar des de teles precioses, fins a llanes, material de merceria, trapillo, kits per cosir o teixir, tallers de mitja, ganxet, costura... a més, d'un càlid somriure i pràctics consells amb un bonic toc francès. Si encara no hi heu anat i teniu ganes d'aprendre a teixir o a cosir, o bé necessiteu algun material diferent, concret... no dubteu en passar-hi! I per anar obrint boca us deixo unes quantes fotos.



La propietaria de esta linda mercería moderna es Harmonie y en gran medida es la responsable,junto con otros espacios y proyectos, de traer a la escena vallesana todo el mundo handmade. En la tienda podréis encontrar des de ropas preciosas, hasta lanas, material de mercería, trapillo, kits para coser o tejer, talleres de media, ganchillo, costura...además de una cálida sonrisa y practicos consejos con un bonito toque francés. Si aún no os habéis acercado y tenéis ganas de aprender a tejer o coser, o bien necesitáis algún material diferente, concreto... no dudéis en ir! Mientras tanto para ir abriendo boca os dejo unas cuantas fotos.














Núria  ^_^

4 comentaris:

  1. la propera vegada que vingui a sabadell a veure la meva família adoptiva m'hi passo
    quina botiga tan bonica i acollidora!!!

    per cert, sabadellenca i pirata... deus estar al cas del sarau del dia 23 de març OI???, t'hi esperem eh!!!

    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. No estava al corrent, m'he passat pel teu blog i ara ja m'he informat, a veure si faig quadrar l'agenda i m'hi passo...m'encanta teixir tapetes!!

      Elimina
  2. A mi em va passar el mateix! Sóc de Sabadell de tota la vida i necessitava una tenda així, a prop de casa :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per mi en podria haver una a cada cantonada!!jajajajajajajaja

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips