dijous, 14 de novembre del 2013

TUTORIAL: BOLSO DE TRAPILLO


He estat buscant i rebuscant per botigues i tendes a la reserca d'un bolso una mica mono i digne per anar aquest mes de desembre de casament.
No sóc massa fan dels bolsos de trapillo, però pensant com me'l podia fer jo mateixa he trobat una petita bobina de trapillo granate i un botó gegant morts de fàstic en un calaix. 

Així que, com que és diumenge i estic soleta a casa, he pensat que seria un bon moment per afrontar el meu primer tutorial.




INSTRUCCIONS

- agulla de ganxet nº10
- bobina de trapillo petita
- botó gran



1ª volta: teixir 4 cadenetes i unir-les amb un p. ras en el primer punt, creant un cercle.



          



2ª volta: pujar 3 cadenetes i teixir 7 p. alts en el forat del cercle de cadenetes que acabem de teixir.





3ª volta: pugem 3 cadenetes i teixim 2 p. alts a cada p. alt de la volta anterior i un p. alt de final. En total 14 p. alts.









4ª volta: pujar 3 cadenetes i tornar a teixir 2 p. alts a cada p. alt de la volta anterior i un p. alt final. En total 28 punts.







5ª volta: teixir 28 p. baixos, a cada un dels p. alts de la volta anterior i al mig del teixit montar una cadeneta tan gran com sigui necessaria pel botó escollit.







6ª volta: teixir tants p. baixos com facin falta a la part horitzontal del mig cercle que hem teixit.





7ª volta-final: teixir tantes voltes de p. baixos com vulguem que sigui el nostre bolso d'alt.
Cosim les bores del bolso amb un agulla de mitja i li donem la volta, i per acabar coloquem el botó a l'alçada que ens agradi més.
 










Doncs, ara ja només queda esperar per lluir-lo! Si us animeu a provar de fer-lo ja em direu!

Núria

3 comentaris:

  1. Molt bon tutorial Núria, a veure si trobo un trapillo ideal per fer-me un bolso!!!! genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Esther! Sempre m'han agradat els tutorials amb descripció i fotografia, són molt clarificadors i útils!! Jo ho he fet amb una bobina petita de trapillo, però amb un d'estampat o print animal pot guanyar encara més!!

      Elimina
  2. Jo l'he vist en directe i es genial. M'encanta!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips